Uusi yrittäjä Vanhalle Kunnantuvalle ja Kirkonkylän kioskille

Anni Salila6.2.20171

Hollolan Vanhalle Kunnantuvalle ja Kirkonkylän kioskille on valittu uusi yrittäjä. Hannes Kuusisto aloittaa työnsä huhtikuun alussa.

Hollolan Kotiseutuyhdistys ja Hollolan Kirkonseudun Kylät päättivät vuodenvaihteessa järjestää tarjouskilpailun yhteisen yrittäjän löytämiseksi kahteen Hollolan kirkonkylän palvelupisteisiin.  Tavoitteena on toiminnan monipuolistaminen ja kulttuurihistoriallisesti merkittävien kohteiden toiminnan elävöittäminen.

Yrittäjäksi valittu Hannes Kuusisto on ravintola-alan ammattilainen, koulutukseltaan kokki ja barista, joka on viimeksi työskennellyt Helsingissä. Tällä hetkellä hän kehittää leipomotoimintaa Myllylähde-yhteisössä Hämeenkoskella. Vanhalla Kunnantuvalla Kuusisto aloittaa huhtikuun alussa ja Kirkonkylän kioski avataan toukokuun alussa.

Lisää palveluita ja uusia tuotteita

– “Haluan tuoda Vanhalle Kunnantuvalle ympärivuotisen aukiolon laadukkaalla ja asiakaslähtöisellä asiakaspalvelulla. Tarjolla tulee olemaan keittolounasta salaattipöytineen ja ruokajuomineen, perinteisiä kahvilatuotteita unohtamatta”, kertoo yrittäjä Hannes Kuusisto.
– “Kioskille tulee tarjolle uusina tuotteina espressopohjaiset erikoiskahvit ja tuoreet sekä terveelliset smoothiet. Kioskin ja Kunnantuvan tukiessaan toiminnallaan toisiaan haluan järjestää enemmän tapahtumia ja teemailtoja, jotka elävöittävät koko kirkonkylän seutua ja sen asukkaita.”, toteaa Kuusisto.

Vanhan Kunnantuvan ja Kirkonkylän kioskin uusi yrittäjä Hannes Kuusisto

Lisätiedot:

Yksi kommentti artikkeliin “Uusi yrittäjä Vanhalle Kunnantuvalle ja Kirkonkylän kioskille